Jak kupować?

Start / Jak kupować?

Z myślą o Twoim zadowoleniu

Zamawianie Zamówienia na oferowane produkty i usługi przyjmujemy poprzez sklep online, a także drogą mailową bądź telefoniczną. W sklepie możliwa jest rejestracja, która ułatwi dokonywanie zakupów w przyszłości. Istnieje także możliwość dokonania zakupów w sklepie internetowym bez rejestracji. Do dokonania zakupu niezbędne jest podanie prawidłowych danych adresowych oraz numeru telefonu, pod którym można kontaktować się w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Konieczna jest także akceptacja Regulaminu. Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po jego przyjęciu, o czym informujemy drogą mailową lub telefoniczną.

Czas realizacji

Jeśli towar dostępny jest w magazynie, czas realizacji zależy od wybranego sposobu dostawy towaru i zazwyczaj nie przekracza 5 dni roboczych. W większości przypadków dostawa możliwa jest w ciągu 48 godzin, a w bliskiej okolicy nawet tego samego dnia. Towar wysyłamy w dniu zamówienia, jeśli zostanie ono złożone do godziny 11:00. Jeśli później – wysyłka realizowana jest w dniu następnym. W razie braku towaru w magazynie w Gliwicach, poinformujemy o przewidywanym terminie dostawy zamówienia. Nie przystąpimy do jego realizacji, o ile nie otrzymamy wyraźnej akceptacji klienta.
14 dni na zwrot towaru

Warunki zakupów znajdziesz w regulaminie

REGULAMIN SKLEPU

Dobrze wiedzieć

  • przelew – PRZEDPŁATA – na rachunek bankowy: MILLENIUM BANK nr 38 1160 2202 0000 0000 7130 1134; dla: Firma Prywatna SP-ART Maria Walotek, 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14,
  • płatność kartą kredytową lub debetową przy odbiorze osobistym (akceptujemy wszystkie karty)
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

  • Odbiór osobisty – po odbiór zapraszamy po otrzymaniu wiadomości „zapraszamy po odbiór zamówienia”. Zamówiony towar można odebrać w godzinach funkcjonowania firmy tj. od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku lub w sobotę w godzinach 9:00–13:00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.
  • Na terenie Gliwic i w promieniu około 30 km dowozimy Państwu gratis własnym niezależnym transportem.
  • Dostawy w pozostałych regionach Polski: według taryfikator firmy kurierskiej.
  • Pozostałe dostawy na terenie Polski: za koszt przesyłki zawsze doliczamy kwotę 29,00 zł brutto a waga paczki nie przekracza 29 kg.

Towary objęte są gwarancją producentów. By z niej skorzystać, niezbędne jest zgłoszenie wady na piśmie z załączonymi zdjęciami i przesłaniem protokołu podpisanego przez Obiorcę i Dostawcę np. firmę kurierską w celem weryfikacji. Po weryfikacji i uznaniu wady dostarczy towar Klient odsyła na nasz koszt.

Towary objęte są gwarancją producentów. By z niej skorzystać, niezbędne jest zgłoszenie wady na piśmie z załączonymi zdjęciami i przesłaniem protokołu podpisanego przez Odbiorcę i Dostawcę np. firmę kurierską w celu weryfikacji. Po weryfikacji i uznaniu wady dostarczony towar Klient odsyła go na nasz koszt. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od jego otrzymania. Produkty muszą zachować oryginalne opakowania oraz być w nienaruszonym stanie. Koszt zwrotu ponosi klient. My dokonujemy zwrotu ceny towaru na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w ciągu 14 dni. Szczegółowe zasady i warunki zakupów, realizacji, reklamacji i zwrotów określone zostały w regulaminie sklepu online.