Z myślą o Twoim zadowoleniu
Zamawianie
Zamówienia na oferowane produkty i usługi przyjmujemy poprzez sklep online, a także drogą mailową bądź telefoniczną. W sklepie możliwa jest rejestracja, która ułatwi dokonywanie zakupów w przyszłości. Istnieje także możliwość dokonania zakupów w sklepie internetowym bez rejestracji.
Do dokonania zakupu niezbędne jest podanie prawidłowych danych adresowych oraz numeru telefonu, pod którym można kontaktować się w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Konieczna jest także akceptacja Regulaminu.
Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po jego przyjęciu, o czym informujemy drogą mailową lub telefoniczną.
Czas realizacji
Jeśli towar dostępny jest w magazynie, czas realizacji zależy od wybranego sposobu dostawy towaru i zazwyczaj nie przekracza 5 dni roboczych. W większości przypadków dostawa możliwa jest w ciągu 48 godzin, a w bliskiej okolicy nawet tego samego dnia. Towar wysyłamy w dniu zamówienia, jeśli zostanie ono złożone do godziny 11:00. Jeśli później – wysyłka realizowana jest w dniu następnym.
W razie braku towaru w magazynie w Gliwicach, poinformujemy o przewidywanym terminie dostawy zamówienia. Nie przystąpimy do jego realizacji, o ile nie otrzymamy wyraźnej akceptacji klienta.
Formy płatności
- przelew – PRZEDPŁATA – na rachunek bankowy: MILLENIUM BANK nr 38 1160 2202 0000 0000 7130 1134; dla: Firma Prywatna SP-ART Maria Walotek, 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14,
- przedpłata poprzez system Tpay,
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu.
Dostawa
1. Odbiór osobisty – po odbiór zapraszamy po otrzymaniu wiadomości „zapraszamy po odbiór zamówienia”. Dla klientów odbierających zamówienie osobiście z naszego sklepu udzielamy specjalnego 3% rabatu. Zamówiony towar można odebrać w godzinach funkcjonowania firmy tj. od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku lub w sobotę w godzinach 9:00–14:00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.
2. Na terenie Gliwic i w promieniu około 50 km dowozimy Państwu gratis własnym niezależnym transportem.
3. Dostawy w pozostałych regionach Polski: zamówienia za minimalną kwotę 2000 zł netto – na koszt sklepu.
4. Pozostałe dostawy na terenie Polski: za koszt przesyłki zawsze doliczamy kwotę 25,00 zł.
Faktura VAT
Wystawiana jest na życzenie – prosimy o zaznaczenie tego w zamówieniu z jednoczesnym podaniem danych z numerem NIP. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon.
Gwarancja
Towary objęte są gwarancją producentów. By z niej skorzystać, niezbędne jest zgłoszenie wady na piśmie z załączonym zdjęciem i podaniem terminu spotkania celem weryfikacji. Po weryfikacji i uznaniu wady przewidziana jest rekompensata w postaci następnego zakupu z maksymalnym rabatem.
Reklamacje i zwroty
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od ich otrzymania. Produkty muszą zachować oryginalne opakowania oraz być w nienaruszonym stanie. Koszt zwrotu ponosi klient. My dokonujemy zwrotu ceny towaru na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w ciągu 14 dni.