Jak kupować? 2017-05-02T23:12:14+00:00

Z myślą o Twoim zadowoleniu

Zamawianie
Zamówienia na oferowane produkty i usługi przyjmujemy poprzez sklep online, a także drogą mailową bądź telefoniczną. W sklepie możliwa jest rejestracja, która ułatwi dokonywanie zakupów w przyszłości. Istnieje także możliwość dokonania zakupów w sklepie internetowym bez rejestracji.
Do dokonania zakupu niezbędne jest podanie prawidłowych danych adresowych oraz numeru telefonu, pod którym można kontaktować się w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Konieczna jest także akceptacja Regulaminu.

Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po jego przyjęciu, o czym informujemy drogą mailową lub telefoniczną.

Czas realizacji
Jeśli towar dostępny jest w magazynie, czas realizacji zależy od wybranego sposobu dostawy towaru i zazwyczaj nie przekracza 5 dni roboczych. W większości przypadków dostawa możliwa jest w ciągu 48 godzin, a w bliskiej okolicy nawet tego samego dnia. Towar wysyłamy w dniu zamówienia, jeśli zostanie ono złożone do godziny 11:00. Jeśli później – wysyłka realizowana jest w dniu następnym.

W razie braku towaru w magazynie w Gliwicach, poinformujemy o przewidywanym terminie dostawy zamówienia. Nie przystąpimy do jego realizacji, o ile nie otrzymamy wyraźnej akceptacji klienta.

Formy płatności

  • przelew – PRZEDPŁATA – na rachunek bankowy: MILLENIUM BANK nr 38 1160 2202 0000 0000 7130 1134; dla: Firma Prywatna SP-ART Maria Walotek, 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14,
  • przedpłata poprzez system Tpay,
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu.

Dostawa
1. Odbiór osobisty – po odbiór zapraszamy po otrzymaniu wiadomości „zapraszamy po odbiór zamówienia”. Dla klientów odbierających zamówienie osobiście z naszego sklepu udzielamy specjalnego 3% rabatu. Zamówiony towar można odebrać w godzinach funkcjonowania firmy tj. od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku lub w sobotę w godzinach 9:00–14:00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.
2. Na terenie Gliwic i w promieniu około 50 km dowozimy Państwu gratis własnym niezależnym transportem.
3. Dostawy w pozostałych regionach Polski: zamówienia za minimalną kwotę 2000 zł netto – na koszt sklepu.
4. Pozostałe dostawy na terenie Polski: za koszt przesyłki zawsze doliczamy kwotę 25,00 zł.

Faktura VAT
Wystawiana jest na życzenie – prosimy o zaznaczenie tego w zamówieniu z jednoczesnym podaniem danych z numerem NIP. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon.

Gwarancja
Towary objęte są gwarancją producentów. By z niej skorzystać, niezbędne jest zgłoszenie wady na piśmie z załączonym zdjęciem i podaniem terminu spotkania celem weryfikacji. Po weryfikacji i uznaniu wady przewidziana jest rekompensata w postaci następnego zakupu z maksymalnym rabatem.

Reklamacje i zwroty
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od ich otrzymania. Produkty muszą zachować oryginalne opakowania oraz być w nienaruszonym stanie. Koszt zwrotu ponosi klient. My dokonujemy zwrotu ceny towaru na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w ciągu 14 dni.

Szczegółowe zasady i warunki zakupów, realizacji, reklamacji i zwrotów określone zostały w regulaminie sklepu online.

OFERTA

Oferujemy produkty papiernicze i materiały drukarskie od renomowanych producentów i dystrybutorów ze strefy UE.
  • Działamy szybko i solidnie – dla Twojej satysfakcji.
  • Stawiamy na wysoką jakość produktów.
  • Proponujemy innowacyjne rozwiązania.
Zapraszamy do sklepu online!

ZAKUPY

  • Godziny otwarcia
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, w pozostałe dni po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 608313666 lub 882672837.
    Kontakt możliwy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
  • Dostawa
    Przy zamówieniu powyżej 2000 zł netto poprzez sklep bezpłatna dostawa.
  • Płatność
    Płacąc gotówką przy odbiorze osobistym, zyskujesz 3% rabatu